Любі діти!

Маю надію, що ці поради  стануть вам в нагоді.

Ця сторінка допоможе та зробить простим та легшим навчання у школі.

                               Чи можливо вчення без муки? Поради школярам

День середньостатистичного школяра починається словами: «А-а-а ... Не хочу в цю ... школу », а закінчується фразою:« До вихідних (канікул) ще два (три, чотири, п'ять) дня (тижнів, місяців) »

Природно, школа - не курорт, але коли вона починає здаватися тобі каторгою ... варто замислитися, а що можна зробити? Адже більшість проблем собі створюємо ми самі, як би сумно це не звучало. Але раз створюємо самі - можемо самі і вирішити. Отже, що ж потрібно зробити, щоб вчення не ставало мукою?

1. Навчися налаштовуватися на хороше
Тобто, краще уявляти, як ти займаєшся нескладною (і тому улюбленоюм) працею.,Позитив в думках - взагалі найкраща штука від хандри і невпевненості в собі.

2. Розплануйте свій день
О, ні! Планування - зовсім не обов'язково грубезний щоденник з списаними сторінками або листок біля ліжка, де все позначено щохвилини. Просто прикинь, скільки приблизно годин тобі треба на домашню роботу, скільки залишиться на відпочинок, що включає в себе зависання в чатах і форумах, прогулянки, перегляд улюблених MTV і Муз-ТВ.

3. Навчися ... лягати спати
Найчастіше школярі скаржаться на школу через колосальне «недосипання», але ніхто не говорить, що ж завадило їм виспатися. Ідея проста, як табурет - хочеш більше спати, лягай раніше. Ясна річ, коли ця величезна гора уроків не відпускає тебе в обійми Морфея (хоча тут теж можна посперечатися - не варто залишати уроки на пізню ніч, див. п. 2). Але ж найчастіше знаходяться інші причини? Ах, South Park іде, кльовий мульт, пропускати не хочу ... або цікавий співрозмовник в ICQ - давай ще поговоримо ... або подрузі треба подзвонити, або, або ... Більшість «важливих» справ можна перенести на інший день або взагалі скасувати. А вставати буде значно легше.

4. Не сприймай вчителів як ворогів. 
Вони теж люди, да-да! І багато з них - дуже навіть хороші. А от якщо ти заздалегідь упереджено ставишся до вчителів, чекаєш від них підступу і при кожному зауваженні дивишся на них примруженими недовірливими очима, вони починають реагувати відповідно.


5. Не відкладай нічого на «коли-небудь, але тільки не зараз»Якщо постійно собі говорити: «А твір я напишу завтра. Ні, післязавтра. А, в мене все одно крайній термін - субота. У п'ятницю напишу ... », то рано чи пізно накопичиться така кількість роботи, що виконати за один день її буде дійсно нереально. І ти її не виконаєш. І отримаєш заслуженого "лебедя" чи то " гусочку" напроти свого прізвища в журналі. А це точно не потішить тебе, до того ж з'явиться «хвіст», який треба буде підтягувати. 

Ну і останнє, і чи не найголовніше:
6. Відпочивай! 
Не треба сприймати навчання як нескінченний страшний марафон, який переривається лише на час канікул. Якщо будеш цілодобово думати тільки про «цієї чортовій контрольної», «дурці-математикові» і тому подібним жахам, не те, що вчитися - жити не захочеться! У вільний час займайся улюбленими справами, розслабляйся і пам'ятай - школа придумана, щоб легше було засвоювати знання, а не щоб отруїти життя всім дітям світу.

Удачі в навчанні, і не тільки!

 

 

Єдині вимоги до учнів щодо використання та збереження підручників:



  Пам’ятай, що бережливе ставлення до книги - завдання державної ваги;

  одержавши пiдручник, обгорни його;

  • слідкуй за чистотою книги, не читай під час їжi, не бери брудними руками;
  • не загортай сторiнок, а користуйся закладкою;
  • не роби на сторiнках пiдручника помiток, записiв тощо;
  • не клади в книгу олiвцi, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка;
  • читаючи пiдручник, не згортай його палiтурками одна до одної: від цього сторiнки пiдручника розпадаються;
  • слiдкуй за станом книги, своєчасно ремонтуй її;
  • пам’ятай: пiдручник повинен служити учням не менше 5 рокiв i бути чистим, цiлим;
  • у кiнцi навчального року своєчасно повертай підручник своїй рiднiй школi тiльки у вiдмінному станi, бо на нього чекають твої молодшi товаришi;
  • бережи свого вiрного, мудрого друга - книгу!

 

Єдині вимоги до ведення учнівських  зошитів  

 

Правильне, грамотне і охайне виконання письмових завдань привчає учня до систематичної праці, формує повгу до неї, звичку до чистоти, охайності та порядку.

 

У 2 - 4 класах для навчальних класних і домашніх завдань учні ведуть по два зошити (12 аркушів).

У письмовій роботі з мови, математики треба зазначати дату виконання роботи, яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, диктант, твір, переказ, задача тощо).

Наприклад:

1 вересня
Класна робота 

Вправа 123 

Дату, назву роботи та її вид (вправа, словниковий диктант тощо) учні записують, починаючи з 2 класу початкової школи. У 4 класі дату виконання роботи з мов записують словами, з математики - на розсуд вчителя.

Під час виконання письмової роботи учні повинні дотримуватися абзаців.

Необхідно стежити, щоб учні дотримувалися однакових інтервалів між словами, дописували кожен рядок від початку до кінця, орієнтуючись на правила переносу, не виходячи за межі рядка.

Якщо потрібно виправити помилку, учень має закреслити неправильно написану літеру чи цифру навскіс (справа наліво) і замість неї зверху написати потрібну літеру чи цифру. Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад у ході виконання роботи, то те, що підлягає заміні, слід закреслити тонкою горизонтальною лінією, а не брати в дужки, оскільки дужки є пунктуаційним знаком, і далі записати правильно.

Виправлення (закреслення та поновлення) написаного робити ручкою, а не олівцем.

Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з мов

У 3 класі на уроках української (російської) та іноземних мов протягом усього І семестру учні продовжують писать в зошитах у дві горизонтальні лінії з контрольними похилами. У ІІ семестрі краще підготовлені учні поступово переходять на письмо в зошитах в одну лінію. Повний перехід усьго класу на письмо в одну лінію може бути закінчений наприкінці 3 класу або в І семестрі 4 класу. Висота малих літер становить близько 4мм.

Записи на новій сторінці зошита учні починають робити з першого рядка.

Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці. Якщо залишаються вільні рядки на сторінці, то їх використовують для виконання інших завдань на розсуд вчителя.

Між кінцевим рядком тексту однієї письмової роботи і початком наступної слід пропускати два робочі рядки.

Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з математики 

Навчальні вправи чи інші письмові завдання з математики учні виконують у зошитах у клітинку.

Запис математичних завдань слід розпочинати у другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

Між записами дати, назви роботи та її виду у зошитах з математики пропускають одну клітинку.

Між кінцевим рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної в зошитах з математики слід пропускати чотири клітинки.

Цифри і літери пишуть у клітинці зошита похило. Кожну цифру, знак і літеру записують в окремій клітинці.

У 1-4 класах пропонується писати цифри висотою в одну клітинку, у 1-2 класах писати малі літери висотою в одну клітинку, а в 3-4 класах - 2/3 клітинки. Великі літери в усіх класах пишуть заввишки в півтори клітинки.

Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка.

Математичні вирази (приклади) розміщують у два стовпчики. Відстань між ними 4 клітинки.

Після чисел найменування пишуть скорочено:

без крапки: 2мм, 3см, 4дм, 5м; 7г, 6кг, 9ц, 10т; 12сек, 13хв, 14год;

крапка ставиться після скороченого найменування копійок: 20к..

після скороченного наіменування гривень крапка не ставиться: 5 грн

Одиниці швидкості скорочено записують так: 60м/сек (або 60м за 1сек), 12км/год (або 12км за 1год).

Після закінчення навчання грамоти вводиться короткий запис відповіді задачі, наприклад: 5 кг цукру; 40 відер води.

Повну відповідь рекомендується записувати, починаючи з 3 класу.

Повну відповідь слід будувати за загальними правилами побудови речень.