2017 - 2018 навчальний рік










   2016 - 2017 навчальний рік






СТРУКТУРА  УРОКІВ

Засвоєння нових знань:

1.      Організація класу.

2.      Актуалізація і корекція опорних знань та уявлень.

3.      Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

4.      Мотивація навчальної діяльності учнів.

5.      Сприймання нового матеріалу, його усвідомлення.

6.      Узагальнення та систематизація набутих знань.

7.      Підсумки уроку.

8.      Домашнє завдання.

 

Урок засвоєння умінь та навичок:

1.      Організація класу.

2.      Перевірка домашнього завдання: актуалізація та корекція опорних знань (підготовчі вправи).

3.      Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

4.      Мотивація пізнавальної діяльності.

5.      Вивчення нового матеріалу, нового способу дій (ввідні вправи).

6.      Первісне застосування набутих знань про способи дії (пробні вправи, коментовані вправи).

7.      Застосування знань у стандартних умовах (тренувальні вправи).

8.      Підсумки уроку.

9.      Домашнє завдання.

 

Урок застосування умінь та навичок:

1.      Організація класу.

2.      Перевірка домашнього завдання. Відтворення та корекція опорних знань, умінь та навичок.

3.      Повідомлення теми і мети уроку.

4.      Мотивація пізнавальної діяльності, загальний інструктаж.

5.      Усвідомлення змісту й послідовності використання практичних дій.

6.      Самостійне виконання учнями завдань (вправи нестандартні, вправи творчі, обговорення проблем, лабораторні або практичні роботи) під контролем і за допомогою вчителя.

7.      Узагальнення і систематизація результатів роботи класу.

8.      Підсумки уроку.

9.      Домашнє завдання.

 

 

Урок узагальнення й систематизації знань:

1.      Організація класу.

2.      Відтворення і корекція опорних знань теми.

3.      Повторення. Аналіз основних понять теми, фактологічного матеріалу.

4.      Узагальнення та систематизація понять, аналіз звязків між ними.

5.      Повторення основних способів дій. Застосування набутих знань до розвязку типових задач у стандартних і нестандартних умовах.

6.      Висновки і підсумок уроку.

7.      Домашнє завдання.

 

 

Урок перевірки та корекції знань

1.      Організація класу.

2.      Повідомлення теми і мети уроку.

3.      Мотивація пізнавальної діяльності.

4.      Перевірка знань та умінь учнів. Контроль за самостійністю виконання завдань.

5.      Збір виконаних робіт.

6.      Підсумок уроку.

      Аналіз результатів уроку є одним з етапів майбутнього уроку.

7.      Домашнє завдання, як правило в розрізі груп та індивідів за рівнем їхнього оволодіння знаннями, уміннями, навичками теми.

 

Структура комбінованого уроку може змінюватися в залежності від того, які дидактичні цілі поєднуються в ньому. Структура комбінованого уроку, в якому розвязуються завдання формування нових знань і умінь, може мати такий вигляд:

1.      Організація класу.

2.      Актуалізація і корекція опорних знань.

3.      Повідомлення теми і мети уроку.

4.      Мотивація пізнавальної діяльності.

5.      Сприймання нового матеріалу, його усвідомлення.

6.      Узагальнення і систематизація знань.

7.      Первісне застосування знань (пробні вправи).

8.      Застосування знань в стандартних умовах.

9.      Підсумок уроку.

10.  Домашнє завдання.

 

Структура комбінованого уроку, в якому виконуються дві мети – формування нових знань та перевірка і контроль набутих знань – має такий вигляд:

1.      Організація класу.

2.      Актуалізація і корекція знань.

3.      Повідомлення теми і мети уроку.

4.      Мотивація пізнавальної діяльності.

5.      Сприймання нового матеріалу.

6.      Узагальнення й систематизація знань.

7.      Організація учнів на виконання контрольної роботи.

8.      Перевірка знань і умінь учнів. Контроль за самостійністю виконання.

9.      Збір виконаних робіт.

10.  Підсумок уроку.

11.  Домашнє завдання.

 

 

Порівняльний аналіз структури уроків різного типу свідчить про наявність як спільних, так і характерних етапів уроків. До обов’язкових етапів уроку відносяться організація класу, повідомлення теми і мети уроку, мотивація пізнавальної діяльності, актуалізація і корекція опорних знань, підведення підсумків уроків, домашнє завдання. Інші етапи уроку мають специфічні характеристики і зустрічаються лише в уроках, тип яких співпадає зі змістом навчальної діяльності.







ВЕРБАЛЬНА (СЛОВЕСНА) ОЦІНКА У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

 

Схвалення, погодження, підбадьорювання можна виразити у різних формах – словесно, мімікою, жестом, інтонаційно: „Справився”, „Вже краще”, „Чудово”, „Видно, що старався”, „Задоволена твоєю роботою” та ін. Таким же чином можна висловитизауваження, заперечення, осуд: „Спробуй не поспішати”, „Обведи зразок і напиши так само”, „Як ти думаєш, що саме в тебе вийшло не так, як на зразку?” тощо.


 Бездоганно! Блискуче!  Надзвичайно! Я тобою пишаюсь! 
 Довершено! Чудово! Зразково! Прекрасно!
 Молодець! Дуже гарно! Дуже добре! Розумник(-ця)!
 Старанно! Відмінно! Правильно! 
 Добре старався! Добре! Ти мене порадував!
 Маєш рацію! Задоволена твоєю роботою!

Я пишаюсь тим, як ти працював! Гарно зроблено!

Мені приємно бачити твою роботу!

Вітаю! Це те, що треба!

Я знала, що ти можеш це зробити!

Я б не зуміла зробити краще!

Це правильний шлях!

Щодня це тобі вдається краще!

Твій мозок попрацював на славу!

Ти обовязково досягнеш успіху!

Це видатний вихід!
Активний. Непогано. Старався.

Уже краще! Так тримати! Видно, що стараєшся. Справився. Добре справився.

 Ти досяг(-ла) успіху!

Мені подобається хід твоїх думок.

Я пишаюсь тобою!

Твоя робота дуже потішила мне.

Це твоя перемога!

Я щиро радію за тебе! Я вірю в тебе!

Спасибі за охайну роботу!

Спасибі за насолоду від перевірки зошита!

 

 

Спробуй… не поспішати,

                     уважно писати,

                     доводити до ліній,

                     писати менші (більші) букви (цифри),

                     писати без виправлень.
 Зосередься, зверни увагу на...,  уважніше; 
 можеш краще, не поспішай; 
 повтори..., повернись до..., допрацюй, закріпи; 
пораду знайдеш на сторінці..., звернись за допомогою до...;

обведи зразок і напиши так само, спробуй ще.

Думаю, що старався тільки при виконанні одного завдання.

А ти як думаєш, що у тебе не так як на зразку?

Поєднання букв відсутні.

Будь ласка, подружись з письмом цих букв!

А чи зможеш написати сторінку без виправлень?!

Думаю, ти і сам своєю роботою не задоволений.

Знаю, що якщо захочеш, то зумієш  і без помарок (виправлень), охайно писати.

Вражена! Так не берегти зошит!

 

Прикро, але змушена перевіряти таке письмо.



                                           2015 - 2016 навчальний рік.



Download
Зміни до навчальних програм для 2 класу загальноосвтніх навчальних закладів 2015-16 н.р.
зміни до навч_ прогр_ в 2 кл 2015-16 н_р
Adobe Acrobat Document 1.7 MB

Download
Розподіл годин та навчальні програми з фізичної культури у 2015-16 н.р.
фізична культура.pdf
Adobe Acrobat Document 201.6 KB


Download
Перелік навчальних програм і підручників у 2015-16 н.р.
перелік навчальних програм і підручників
Adobe Acrobat Document 2.0 MB


Download
Вимоги до ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладах
Вимоги до ведення класного журналу в 201
Adobe Acrobat Document 458.3 KB
Download
Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів
вед.жур.2015р..pdf
Adobe Acrobat Document 2.9 MB


                              Програмні вимоги до учнів 1 класу на кінець навчального року

Навчання грамоти

• Слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець тексту, визначає на слух кількість речень у тексті, кількість слів у реченні, розповідає про що мовиться у тексті, який прослуховується.
• Виразно читає напам’ять 5 віршів із «Букваря» або інших джерел.
• Уважно слухає співрозмовника і адекватно відповідає на його запитання.
• Самостійно будує зв’язне висловлювання за поданим початком і малюнком на основі прослуханого тексту або виразу з життя.
• Правильно, виразно читає нескладні тексти, на зразок букварних, цілими словами (окремі складні конструкції за одиницями читання) в темпі 20—30
слів за хвилину.
• Свідомо приймає правильну поставу для письма, правильно тримає ручку, кладе зошит на парті.
• Списує друкований і рукописний текст (20—30 слів), дотримуючись правил каліграфії; пише під диктування слова, речення з 3-4 слів, складає і записує
самостійно та з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією створеною вчителем.

Математика


 • Називає числа в межах 100 в прямому і зворотному порядку, записує їх цифрами, знає відношення між наступним і попереднім числом, утворює двоцифрові числа з десятків та одиниць, порівнює числа в межах 100.
• Розуміє зміст арифметичних дій додавання і віднімання, знає назви їх компонентів, використовує переставну властивість додавання, знає напам’ять
таблиці додавання і віднімання в межах 20, обчислює приклади на додавання і віднімання без переходу через десяток в межах 100.
• Читає числові вирази, вміє знаходити їх значення, порівнювати їх.
• Орієнтується в структурі задачі, вміє розв’язувати прості задачі, обґрунтовує вибір дії розв’язання, записує розв’язання прикладом і відповідь, складає задачу самостійно.
• Знає величини (одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, вартості, часу) і порівнює їх.
• Розпізнає та називає плоскі та об’ємні геометричні фігури,креслить відрізок заданої довжини.