1.Працюємо з підручником ст. 7, впр. 2.

Перегляньте відео 

-          За яких умов виникає веселка?

-          Який колір розкладається на 7 кольорів?

-          В яку пору року можна побачити веселку?

-          Чи буває веселка взимку?

-          Чим факт відрізняється від думки?

-          Наведи приклад факта і думки, використовуючи слово веселка.

 

-          Прочитайте текст. 

-          Який це тип тексту? Доведи свою думку.

-          Які слова-синоніми зустрічаються в тексті? 

-          Знайди правдиву інформацію. Прочитай її.

 

-          Як її можна перевірити? Назви кілька способів. 

-          Випиши іменники з прикметниками за зразком. 

 

-          Підкресли прикметники хвилястою лінією.

2.Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 1

Добери і запиши три прикметники до кожної пори року. Користуйся довідкою.

  

3.Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 2 

-         Запиши словосполучення, розкриваючи дужки.

 

Працюємо з підручником ст. 7, впр. 3 

Виразне читання вірша.

 виразно прочитати вірш та записати декламацію. Надіслати аудіо чи відеозапис вірша .

 

Працюємо з друкованим зошитом, ст. 4, вправа 5 -      Напиши історію, як дощик подружився із сонечком. 

-           Намалюй і допиши кінцівку. 

Працюємо з друкованим зошитом,ст. 4, вправа 7