4    клас

                                             Повторити  таблицю множення і ділення !

  Задачі:

  • За літо господарка виростила  208 птахів ( курей, гусей і качок ). Курей і качок було 129 , а  качок і гусей – 155 . Скільки  курей , гусей і качок  окремо виростила   господарка ?
  • В одному мішку було 48 кг цибулі , а в іншому – 24 кг .  Частину цибулі  розклали  в  5 ящиків , по 8 кг у кожний . Скільки кілограмів цибулі ще  треба розкласти ?
  • 24 кг меду розлили порівну у 8 банок , а 30 кг -  порівну в 6 бідонів .  На скільки кілограмів меду було більше в бідоні , ніж у банці ?
  • У магазин привезли 100 кг борошна . 80 кг борошна було в мішку , а решта – у пакетах , по 2 кг  в кожному . Скільки було пакетів з борошном ?
  • Перше число 60 , друге – у 3 рази  менше за перше , а третє – у 4 рази менше за друге . Знайди третє число .
  • Швачка шиє за день 12 сорочок , а її учениця – на 5 менше . Скільки сорочок вони пошиють разом за 5 днів , якщо працюватимуть в такому ж темпі ?
  • Маса одного шланга завдовжки 1 м становить 3 кг . Яка маса  двох таких шлангів завдовжки 13 м кожний ?
  • У парку росте 50 каштанів , кленів – у 4 рази більше , ніж каштанів , а тополь – у 3 рази більше , ніж  кленів . Скільки разом  каштанів , кленів і тополь росте в парку ?
  • Один  насос  накачує 640 відер води за  8 хвилин, а другий – 420 відер води за 6 хвилин. Скільки відер води накачають обидва насоси за хвилину ?
  • В одному бідоні 24 кг олії , а в другому – на 6 кг менше . Усю олію розлили в банки , по 3 кг в кожну . Скільки банок потрібно було ?

Дії з іменованими числами:

 4м 5дм = … дм              6м 3дм = … дм 

7дм 3см = … см              6дм 2см = … см 

42дм = … м … дм           35дм = … м … дм

 

 4дм 5 см – 3 дм            

 7 дм 8 см – 3 см

 1дм 2 см + 7 см

 3 дм 5 см – 1 дм

 

 5 дм 4 см – 2 дм                         

8м 6дм + 2 дм 9 дм   

  4 см= ...см

6 дм 8 см =...см

6 дм 5 см – 2 дм

7м 3дм + 2 дм 3 дм

5 см=...см

8 дм 6 см =...см

38см = ...дм ...см

42дм =...дм...см

 

Скласти вирази і знайти їх значення: 

Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19 

Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45 

20 зменшити на добуток чисел 2 і 8 

11 збільшити на частку чисел 18 і 2

Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8

Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18 

Суму чисел 10 і 5 поділити на 3

Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2

Зменшуване 72 , а від’ємник у 9 раз  менший

Ділене 63, а дільник на 54 менший 

Дільник 8 ; , а ділене є добутком чисел 4 і 6 

Зменшуване 42 , а від’ємник є часткою чисел 14 і 7 

Частку чисел 18 і 9 збільшити в 9 раз 

 

Ділення з остачею :   

20 : 6 =           11 : 4 =         15 : 4 =           27 : 5 =      

19 : 4 =        50 : 7 =        




                                   3  КЛАС

                                       Завдання   з  03.04.17 - 10.04.17 р.

1.Для двох хом'ячків на тиждень потрібно 140 г корму.Обчисліть добову норму корму для одного хом'яка?

Розв'язати задачу двома способами та скласти обернені задачі.

 



                                                Завдання з 02.01.17  -  06.01.17 р. 

1.  Склад числа в межах 10.

     Усний рахунок в межах  100.

    Знання таблиць множення і ділення.

2.  Повторити як знаходити невідомі компоненти.

         (правила у додатку на листочках)

3. Повторити які є величини і їх одиниці вимірювання.

ТАБЛИЦІ ДЛЯ ОБЧИСЛЕННЯ ЗАДАЧ

________________________________________________

             ЦІНА                       КІЛЬКІСТЬ          ВАРТІСТЬ

           1 предмета( ГРН )          ( ШТ.)               (ГРН)

  І 

 ІІ   

________________________________________________  

              МАСА                      КІЛЬКІСТЬ          ЗАГАЛЬНА МАСА

            1 предмета( КГ )           ( ШТ.)                         ( КГ )   

І

ІІ

____________________________________________________________

        ДОВЖИНА                 КІЛЬКІСТЬ      ЗАГАЛЬНА ДОВЖИНА

 1 предмета М, СМ,ДМ)     ( ШТ.)               М, СМ,ДМ ) 

І

ІІ

____________________________________________________________

       МІСТКІСТЬ          КІЛЬКІСТЬ           ЗАГАЛЬНА МІСТКІСТЬ

       1 предметаЛ )      ( ШТ.)                                 Л )

І

 

ІІ

____________________________________________________________

        ПРОДУКТИВНІСТЬ         ЧАС                 ВИРОБІТОК

                  ( ШТ.)                  ГОД)                      ( ШТ.)   

  І

 

ІІ   

___________________________________________________________ 

1.Розв'яжи задачу із записом до таблиці та схемою.

Майстер виготував 56 деталей за 7 годин роботи, а його учень - 20 деталей за 5 годин.

Скільки деталей виготували разом майстер і учень за годину?

Хто за годину зробив більше деталей - майстер чи учень? На скільки більше?

Хто за годину зробив більше деталей - майстер чи учень? У скільки разів більше?

2.Зробити короткий запис і лінійну схему до задачі. Розв'язати задачу.

Фермер посадив по 3 кг цибулі в 6 рядках, а зібрав на 1/2 більше, ніж посадив. Скільки кілограмів цибулі зібрав фермер ?

 




                                                                        Завдання  з  26.12  - 30.12.16 р.

1. Задача. (задачу обчислюємо по діях, коментуючи кожну дію, відповідь не пишемо; при заповненні четвертої колонки таблиці, ставимо три запитання, так як виконували у класній роботі )

Для новорічного свята закупили 4 ящики мандарин по 6 кг у кожному і 2 ящики апельсин по 4 кг у кожному. Скільки кілограм цитрусових закупили на новорічне свято?

На скільки кілограм мандарин закупили більше, ніж апельсин? У скільки разів мандарин закупили більше, ніж апельсин?

2. Задача

Ілля має розв'язати 36 рівнянь. За перший день тижня він розв'язав 1/6 (одну шосту) усіх рівнянь, а за другий - 1/4 (одну четверту) усіх рівнянь. Скільки рівнянь залишилось розв'язати  Іллі?

Було - 

Розв'язав - ?, 1/_ від _ і 1/_ від _

Залишилось - ?

3. Рівняння. (повторити правила знаходження невідомих компонентів (вкладка до зошита))

 

y - 24 = (64 - 58) • 7                                       63 : 7 • 2 - а = 6

81 : 9 + х = 100                                              (45-с) • 4 = 40

                                        72 : (а • 3) = 8



 

Скласти вирази і знайти їх значення:

Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19

Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45

20 зменшити на добуток чисел 2 і 8

11 збільшити на частку чисел 18 і 2

Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8.

Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18.

Суму чисел 10 і 5 поділити на 3.

Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2.

Частку чисел 8 і 2 збільшити на 9.

Добуток чисел 3 і 8 зменшити на 7.

Число 60 зменшити на добуток чисел 5 і 7.

Суму чисел 20 і 8 зменшити в 4 рази.

Частку чисел 18 і 2 збільшити на 7.

Добуток чисел 3 і 7 зменшити на 5.

Число 70 зменшити на добуток чисел 5 і 9. 

Суму чисел 20 і 4 зменшити в 4 рази

Знайти значення вирвзів:

5· 2 · 6 + 9                         45 – 17

2 · 9 – 13                           50 – 36

8 : 2 – 4                             90 – 19 + 22

2 · 7 + 8                             36 – 18

2 · 6 – 11                           70 – 29

10 : 2 – 5                           70 – 23 + 38

12 : 2 + 27                         70 – (23 + 38)

6:2 ·4 + 23                         (37 – 13) : 3

3 · (3 + 5)                         64 – (18 + 9)

16 : 2 + 37                         64 – 18 + 9

2 · 3 + 28                           (49 – 22) : 3

3 · (4 + 3)                          75 – (29 + 7)

14 : 2 + 38                          75 – 29 + 7

7·(12 : 3) + 6 + 4                 21 : 3 – 5 + 24

27 : 3 + 9 + 9                      18 : 3 + 4 – 10

24 : 3 – 6 + 30                     9 : 3 + 28 – 7

8·(12 -9) : 4                        50 – 15 + 9

37 + 25 : 5                          67 – 8 – 30

32 : 4 : 2                             20 – 12 : 2

2 · 2 · 9                              5 · 7 + 3 · 6

(16 + 16) : 4                       60 – 15 + 8

38 + 35 : 5                         77 – 9 – 40

36 : 4 : 3                            22 – 14 : 2

2 ·2 ·6                               5 · 3 + 4 · 7

9· 4 - 3 + 55                      70 – 7

39 – 20                             15 + 9

27 + 42                             50 – 6 

64 – 30                             19 + 6

Подай величини у зазначених одиницях вимірювання.

 4м 5дм = … дм              6м 3дм = … дм

7дм 3см = … см              6дм 2см = … см 

42дм = … м … дм           35дм = … м … дм

Виконай дії з величинами.

  4дм 5 см – 3 дм          3 дм 5 см – 1 дм      

 7 дм 8 см – 3 см             1дм 2 см + 7 см

 3 дм 5 см – 1 дм             5 дм 4 см – 2 дм

8м 6дм + 2 дм                  6 дм 5 см – 2 дм

7м 3дм + 2 дм                1дм 2 см + 7 см  

4. Задача (скорочений запис - таблиця)

У першому кошику лежить 26 груш, а другому - 32 груші. З першого кошика взяли 18 груш, а з другого - на 4груші більше. Скільки груш залишилось у двох кошиках? 

5. Обчислити

24 : 8 + 24 : 3                                               72 - 72 : 9 х 2 

 

6 х 7 + (12: 4 + 9)                                          (8 х 7 - 32): 6

6. Повторити пам'ятки у зошиті № 2  с.19,21,27,28,31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

1.У меблевий магазин привезли 43 шафи і 27 столів, а ліжок на 15 штук менше, ніж шаф і столів разом. Скільки ліжок привезли в магазин?

2.Купили 7 коробок печива по 3 грн. кожна і цукерок на 20 грн. Скільки грошей заплатили за всю покупку?

3.В їдальню привезли 62 кг картоплі і 28 кг буряків, а цибулі на 35 кг менше, ніж картоплі і буряків разом. Скільки кілограмів цибулі привезли в їдальню?

4.Купили 8 коробок з олівцями по 5 грн. кожна і фломастери за 17 грн. Скільки грошей заплатили за всю покупку?

5.Слюсар зробив 42 деталі, а його учень – у 7 разів менше. На скільки більше деталей зробив слюсар, ніж його учень?

6.За планом за рік у селищі треба збудувати 64 квартири. Збудували 9 будинків по 6 квартир. Скільки квартир залишилось збудувати?

7.Дідусь зловив 7 карасів, а Івасик на 21 карася більше. У скільки разів дідусь зловив менше карасів, ніж Івасик?

8.В їдальні було 90 кг вівсяної крупи. Протягом 6 днів витрачали по 7 кг. Скільки кг вівсяної крупи залишилось в їдальні?

9.У шкільну їдальню привезли моркву. Після того, як протягом 6 днів витрачали по 9 кг моркви щодня, залишилося 17 кг. Скільки кг моркви привезли в їдальню?

10.В одному мішку 45 кг борошна, а у другому – 36 кг. Все борошно розклали в пакети, по 9 кг у кожний. Скільки витратили пакетів?

11.У шкільний сад привезли саджанці. Після того, як протягом 4 днів висаджували по 9 саджанців щодня, залишилося ще 15. Скільки саджанців привезли у сад?

12.Один токар зробив 34 деталі, а другий – 38 деталей. Всю продукцію розклали в ящи- ки по 9 деталей у кожний. Скільки використали ящиків?

13.У дитячий садок привезли 27 кг яблук, груш – 36 кг, а апельсинів – у 9 разів менше, ніж яблук і груш разом. Скільки кг апельсинів привезли у магазин?

14.У мішку було 45 кг борошна. 18 кг борошна продали, а решту розфасували в кульки, по 3 кг у кожен. Скількі кульків знадобилося?

15.У магазин привезли 38 кг картоплі, капусти – 34 кг, а моркви – у 9 разів менше, ніж картоплі і капусти разом. Скільки кг моркви привезли у магазин?

16.Маса лебедя 9 кг, а страуса у 8 разів більша. На скільки кілограмів лебідь легший від страуса?

17.З першої ділянки зібрали 40 динь, а з другої у 5 разів менше. Всі дині розклали в ящики по 8 динь у кожний. Скільки потрібно було ящиків ?

18.У першому мішку було 6 кг груш, а в другому у 5 разів більше. Всі груші розклали у 4 ящики, порівну в кожний. Скільки кілограмів груш клали в один ящик?

19.В магазин завезли 86 кг фруктів. Лимони були у 5 ящиках по 6 кг у кожному, а яблука знаходились у ящиках по 8 кг. Скільки завезли ящиків з яблуками?

20.В Оленки було 72 грн. Вона купила 8 зошитів, по 2 грн. кожний. А на кошти, які залишились, купила альбоми, по 14 грн. кожний. Скільки альбомів купила Оленка?

21.У кіоск привезли 7 ящиків яблук по 8 кг у кожному і 5 ящиків груш по 6 кг у кожному. На скільки менше кг груш ніж яблук привезли в кіоск?

22.У дівчинки було 45 гривень. Вона купила 7 стрічок по 6 гривень кожна. Скільки грошей у неї залишилося ?

23.На клумбі росло 27 тюльпанів, а ромашок у 3 рази менше. Скільки всього квітів росло на клумбі ?

24.У трьох коробках 60 олівців. У першій коробці 10 олівців, а в другій – 20. Скільки олівців у третій коробці?

25.У трьох бідонах 40л молока. У першому бідоні 10л, а в другому – 20л. Скільки літрів молока в третьому бідоні?

 

26.З першого вулика взяли 23 кг меду. Із другого – на 6 кг більше, ніж з першого, а з третього – на 12 кг менше, ніж з другого. Скільки кілограмів меду взяли з третього вулика?